عضو ادبی مجتمع فرهنگی هنری سنندج در اولین جشنواره ی منطقه ای شعر محبت برگزیده شد

مهیلا اسماعیلی نوجوان شانزده ساله عضو ادبی فعال مجتمع فرهنگی هنری سنندج از برگزیدگان شعر نوجوان در بخش ویژه ی دوکاج یا نشان استاد محبت اولین جشنواره ی منطقه ای شعر محبت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این جشنواره با هدف گرامی داشت استاد محمد جواد محبّت و مقام معلم ، توجه نوجوانان به مفاهیم دینی و اخلاقی در اشعار استاد محمد جواد محبّت و توجه ویژه به حس انسان دوستی ، همدردی با هم نوع، توجه به طبیعت با نگاهی به شعر دوکاج استاد محبّت برگزار گردید.

 مهیلا اسماعیلی عضو نوجوان مجتمع فرهنگی هنری سنندج در بخش ویژه این جشنواره با نگاهی به شعر دوکاج "هر دو نسخه قدیم و جدید" در این بخش برگزیده شد که با برداشت آزاد از شعر دو کاج و کاجستان استاد محبّت شعر سرود.

بذر اولیه ی اولین جشنواره ی شعر منطقه ایی نوجوان از دهم اردیبهشت ماه همزمان با بزرگداشت هفته ی معلم و زادروز زنده یاد محمد جواد محبت در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه کاشته شد و پس از انجام فراخوان ها و انجام فعالیتهای مربوط به این جشنواره در نوزدهم مرداد ماه 1402 طی مراسمی در کرمانشاه در سالن مجتمع فرهنگی هنری آفرینش از اعضای برگزیده در دو بخش آزاد و ویژه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در راستای تجلیل از شاعر فقید " دو کاج " و تقویت شعر نوجوان، اولین جشنواره‌ی منطقه‌ای شعر محبت و اعطای نشان استاد محمدجواد محبت، در کرمانشاه برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =