تقدیر ستاد همایش ملی شهید ثقةالاسلام تبریزی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ستاد بزرگداشت همایش ملی ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی در آئین اختتامیه این همایش از کانون آذربایجان شرقی به جهت حضور فعال در برنامه‌های فرهنگی این ستاد قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این همایش که در تالار وحدت دانشگاه تبریز و با حضور جمعی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور و مسئولان ارشد استانی برگزار شد از اقدامات و فعالیت‌های موثر کانون در برگزاری این همایش ملی قدردانی شد.

معرفی چهره‌های نقش آفرین تاریخ آذربایجان به نسل حاضر به ویژه نوجوانان در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله محورهای مهمی بود که شورای سیاستگذاری همایش ملی ثقةالاسلام تبریزی اجرای آن را بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گذاشته بود.

انتشار فراخوان هنری و ادبی ثقةالاسلام تبریزی، برگزاری پیش همایش "نگارش رمان‌ها تاریخی" با نگاهی به زندگی  ثقةالاسلام تبریزی و با حضور عبدالمجید نجفی نویسنده کتاب سربداری دیگر و مشارکت در برگزاری پیش همایش دانش‌آموزی که توسط معاونت پرورشی آموزش و پرورش صورت گرفت از جمله اقداماتی بود که توسط کانون صورت گرفت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی یکی از اعضای شورای سیاستگذاری و ستاد برگزاری همایش ملی ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقای تبریزی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =