آغاز اولین دوره از لیگ کتابخوانی کانون کرمانشاه

با حضور تیم‌هایی از مراکز استان در سال ۱۴۰۲ آغاز اولین دوره از لیگ کتابخوانی کانون کرمانشاه رقم خورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور تیم‌هایی از مراکز استان در سال ۱۴۰۲  آغاز اولین دوره از لیگ کتابخوانی کانون کرمانشاه رقم خورد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان کرمانشاه، با اعلام این خبر گفت : ما در سال گذشته نیز تجربه‌ی موفق لیگ کتابخوانی را در کانون داشتیم که با استقبال مخاطبان مواجه شد و این کار علاوه بر ایجاد حس رقابت و شور و نشاط در نوجوانان مراکز کانون، دقت نظر آنها را در مطالعه بالا برده و باعث می‌شود انتخاب‌ها و مطالعات خود را به سمت کیفی شدن پیش ببرند و در این باره توجه بیشتری نموده و تجربیات ارزنده‌ای را نیز کسب می‌نمایند، همچنین اهمیت کتاب و کتابخوانی که سرلوحه‌ی کار کانون است در آنها تقویت شده و این حس پرورش می‌یابد .  
اولین مرحله‌ی مسابقات لیگ کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در حال برگزاری می‌باشد که در این مرحله ۱۶ تیم با نقد و بررسی کتاب " ... و خدا پاسخ داد " از سوسن طاقدیس با یکدیگر به رقابت می پردازند . تیم‌های اعضای ۱۲ الی ۱۵ سال، در اولین روز باهم به رقابت پرداختند که ۴ تیم به مرحله بعدی راه یافتند؛ دومین روز از مسابقات نیز با تیم‌های گروه سنی ۱۶ الی ۱۸ ساله ادامه خواهد یافت .

آغاز اولین دوره از لیگ کتابخوانی کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =