بازدید همکاران و اعضای مرکز هشتگرد از کارخانه تولید محصولات غذایی «شیوا»

مسوول مرکز هشتگرد از برگزاری اردوی یک روزه ویژه اعضای دختر و پسر مرکز هشتگرد و بازدید از گروه صنایع غذایی«شیوا» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مریم فلاح نژاد، مربی مسوول مرکز هشتگرد کانون البرز،  با اعلام این خبر افزود هر ساله سعی می‌کنیم با توجه به مجاورت محلی این کارخانه بازدیدی را برای اعضا در قالب اردوی یک روزه تدارک ببینیم.

مریم فلاح نژاد افزود امسال نیز روزهای ۲۱ و ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ با توجه به عنوان روز صنایع کوچک و متوسط و با هدف آشنایی اعضای مرکز با محصولات ایرانی و تشویق آنان به استفاده از این محصولات این اردو را برگزار کردیم.

بازدید همکاران و اعضای مرکز هشتگرد از کارخانه تولید محصولات غذایی «شیوا»

وی ادامه داد این اردو برای دختران و پسران در دو روز مجزا برگزار شد و اعضا با همراهی مربیان فرهنگی و جمعی از مربیان هنری مرکز و با راهنمایی کارشناسان این شرکت  از خطوط تولید شرکت «شیبابا» بازدید کرده و با فرآیند و چگونگی تولید محصولات خوراکی ازقبیل پاستیل ,مارشمالو و ... آشنا شدند.

مسوول مرکز هشتگرد در پایان گفت امیدواریم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به نام «مهارتورم و رشد تولید » نام گذاری شده است شاهد رشد بیش از پیش صنایع مختلف و تولید در کشور عزیزمان ایران باشیم.

بازدید همکاران و اعضای مرکز هشتگرد از کارخانه تولید محصولات غذایی «شیوا»

گفتنی است این کارخانه در شهر صنعتی هشتگرد، فاز یک، خیابان پنجم، شرکت تولیدی شیوا «سهامی خاص» واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =