کانون باید محل مراجعه‌ی خانواده‌ها باشد

فرهاد فلاح؛ معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازدید از اداره کل کانون البرز و مرکز شماره ۳ کانون کرج بر لزوم حضور بیشتر خانواده‌ها در مراکز کانون تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز این مقام مسؤول ضمن تبریک انتصاب زینب عاشری به عنوان مدیر کل کانون استان، از ایشان خواست ظرفیت‌های مهم استان البرز از جمله همجواری با تهران و وجود اقوام و فرهنگ‌های مختلف را مورد توجه قرار داده و برای برگزاری برنامه‌های پر بار فرهنگی از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

معاون فرهنگی کانون با حضور در کارگاه‌های ویژه‌ی این مرکز و کتابخانه سیار از نزدیک فعالیت‌های مربیان را رصد کرده و بر استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات همکاران تاکید کرد.

فلاح همچنین ضمن تاکید بر حضور خانواده‌ها، پدرها و مادرها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و تبدیل شدن مراکز کانون به محلی برای دورهمی های خانوادگی گفت کانون باید محل مراجعه‌ی خانواده‌ها باشد و خانواده‌ها این فرصت را داشته باشند تا با همدیگر در دورهمی های فرهنگی حضور یافته و از فعالیت‌های متناسب بهره‌ مند شوند.

کانون باید محل مراجعه‌ی خانواده‌ها باشد

زینب عاشری، مدیر کل کانون استان نیز ضمن معرفی ظرفیت‌های مختلف استان از چشم اندازهای ترسیم شده برای برنامه‌های فرهنگی، هنری در این استان خبر داد.

گفتنی است فروهر معدنی، مدیر کل آفرینش های فرهنگی کانون نیز فلاح را در این بازدید که عصر روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ انجام شد، همراهی کرد.

کانون باید محل مراجعه‌ی خانواده‌ها باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =