کد خبر: 328972
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
دیدار مدیرعامل کانون با نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور در دفتر آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، آیت‌الله آل‌هاشم در این دیدار که در حاشیه برگزاری سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای سراسر کشور صورت گرفت، با اشاره به اهمیت ماموریت‌های دستگاه تعلیم و تربیت و منویات مقام معظم رهبری گفت: در به‌کارگیری نیروهای مورد نیاز سیستم، تخصص و پایبندی به ارزش‌های دینی و اسلامی در اولویت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت بازگشایی پرشکوه مدارس گفت: باید قبل از آغاز مدارس تمام تمهیدهای لازم در نظر گرفته شود.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز که به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسا در جمع مسئولان استان آذربایجان شرقی حضور دارد ضمن اشاره به اهداف اجلاس گفت: در طول اجلاس موضوع‌ها و دغدغه‌های حضرت‌عالی به شکل کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا به صورت علمی و تخصصی و با بهره‌مندی از تجربه‌های مدیران سراسر کشور بهترین تصمیم‌ها گرفته شود.

مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حسن توجه نماینده ولی‌فقیه در استان به حوزه تعلیم و تربیت با ارائه گزارش از برنامه‌های استان در اجلاس مدیران و روسای مدارس سراسر کشور ابراز

داشت: با به‌کارگیری تمام ظرفیت استان تلاش خواهیم کرد، یک بازگشایی بی‌نقص داشته باشیم.

دیدار مدیرعامل کانون با نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی

دیدار مدیرعامل کانون با نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =