این روزها حال دل کانون استان ایلام ، پایتخت خادمین سید الشهدا (ع) خوب است

این روزها به عشق امام حسین (ع) ، مربیان واعضای کانون استان ایلام خالق دست سازه های زیبا برای مهمانان کوچک اربعین حسینی هستند .


به گزارش روابط عمومی کانون استان ، اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری استان همزمان با سراسرکشور  در حال آماده‌سازی دست‌سازه‌هایی برای هدیه به مهمانان  کوچک‌امام حسین ع  هستند.
کانون استان ایلام  که نامش مزین به نام پایتخت خادمین سیدالشهدا ع شده این روزهابا تمام توان درحال  آماده سازی خانه اش برای پذیرایی مهمانان کوچک امام حسین (ع) است 
، این دست‌سازه‌ها که توسط کودکان، نوجوانان با هدایت مربیان مراکز کانون تهیه می شودو به سوی کربلا و برای اهدا در بین زائرین کوچک‌می‌روند.
این طرف مرز در چند قدمی کربلادر پایتخت عشق به زائرین امام حسین (ع) دلها همه یکی شده و دست ها دل داده اند  به خدمت رسانی فرهنگی هنری وادبی برای مهمانان کوچک  امام حسین( ع) و خالق زیباترین دست سازه ها شده اند. این روزها کانون ایلام با همراهی اعضایی که به عشق هم سن وسالهای خود پای کار آمده اند در حال آماده‌سازی دست سازه ها هستند. 
و هدف از همراه نمودن  کودکان و نوجوانان در این‌پویش زیبا آشنا نمودن اعضا با فلسفه عاشورا و فلسفه زندگی امام حسین(ع) و حادثه کربلاست .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =