ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در مراکز کانون آذربایجان شرقی

به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ویژه برنامه‌های گرامیداشت این روز در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با حضور پرشور کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، به مناسبت ۲۶ مرداد ‌، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ویژه برنامه‌ای در مرکز شماره ۱ تبریز با دعوت از  پدر شهید فرهنگی والا و با حضور حاج کاظم شهریاری آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس و با حضور کودکان و نوجوان برگزارشد.

در این ویژه برنامه شهریاری به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداخت و در ادامه به سوالات کودکان و نوجوانان حاضر پاسخ داد.

در مرکز شماره ۴ تبریز نیز با هدف تجلیل و تکریم مقام شامخ شهدا و آزادگان  با دعوت از خواهر شهیدان احمد و محمد یوسفی منیر و با حضور کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

همچنین در مرکز سراب  نیز ویژه برنامه‌ای با حضور آزاده هشت سال دفاع مقدس آقای فاضل علیانسب برگزار شد. 

در مرکز ورزقان، بستان‌آباد، مراغه، اهر و کلیبر نیز ویژه برنامه‌هایی با حضور کودکان و نوجوان برگزار شد، قصه‌گویی، معرفی کتاب، معرفی ایام و وقایع از جمله برنامه‌هایی بود که به همین مناسبت به اجرا درآمد.

در ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ اولین گروه از آزادگان سرافراز  پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارت گاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی  گذاشتند.

گزارش تصویری این برنامه‌ها را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =