کد خبر: 329008
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
بازدید 123
دیدار مردمی مدیرکل کانون استان با اولیای اعضا

ملاقات مردمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با مردم شهرستان نیر، انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل کانون استان اردبیل، با انجام سومین سفر شهرستانی استاندار اردبیل به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به شهرستان نیر، ملاقات مردمی ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل با اولیای اعضا در مرکز فرهنگی هنری کانون این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که عصر روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه سال ۱۴۰۲ با همراهی داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون انجام گرفت، مشکلات و مسائل کانون از سوی مراجعه‌کنندگان مطرح‌شده و برای حل آن ضمن ارائه راهکارها، دستورات لازم از سوی مدیرکل کانون استان صادر شد.

همچنین مدیرکل کانون استان در گفتگوی خود با اولیای اعضا، از اجرای برنامه‌های ویژه برای اعضای نوجوان در مراکز فرهنگی هنری خبر داد و خاطرنشان کرد همه‌ی کودکان و نوجوانان، آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و مربیان توانمند کانون در مسیر تربیت دینی و اسلامی اعضا و رشد و پرورش آن‌ها، تلاش می‌کنند.

دیدار مردمی مدیرکل کانون استان با اولیای اعضا

گفتنی است، درخواست افزایش زمان ثبت‌نام اعضا برای کارگاه‌های تخصصی، جذب مربی متخصص، برگزاری کارگاه‌های آموزش زبان انگلیسی، اجرای برنامه‌های ویژه برای نوجوانان ازجمله موارد مطرح‌شده در این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =