کد خبر: 332760
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
بازدید 153
برپایی میز خدمت کانون استان اردبیل در شهرستان خلخال

هم‌زمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان خلخال و حضور مدیران کل و برگزاری میز خدمت در ادارات این شهرستان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل پاسخگوی پرسش‌ها و مطالبات اولیا در مرکز فرهنگی و هنری کانون خلخال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان اردبیل طی نشستی با جمعی از اولیای اعضا در روز چهارشنبه، دهم آبان ماه سال ۱۴۰۲، به سؤالات مراجعه‌کنندگان پاسخ دادند.

در این نشست معاون فرهنگی کانون استان با تشریح اهداف و رسالت‌های کانون پرورش فکری معرفی کانون ضمن گفتگو با والدین، در جریان انتظارات و خواسته‌های حاضران از این مرکز قرار گرفت.

گفتنی است، برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان، ریاضی، چرتکه، ثبت‌نام از کودکان سه سال و بالاتر، برگزاری کلاس‌های ویژه‌ی مادران مانند حافظ خوانی، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی، ارسال کتاب‌های ویژه‌ی گروه سنی اولیاء، برگزاری کلاس‌های خود مراقبتی برای کودکان و نوجوانان، افزایش وسایل و لوازم بازی‌های فکری برای کودکان، ارسال وسایل علمی، افزایش نیروی انسانی (مربی) در مرکز از موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =