نمایشگاه و فروشگاه توانمندی های اعضا و والدین با عنوان "بازارچه مهارت"

نمایشگاه و فروشگاه توانمندی های اعضا و والدین کانون پرورش فکری مرکز فرهنگی هنری شماره هشت اراک با عنوان "بازارچه مهارت" در تاریخ ۲۹ مرداد ماه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ نمایشگاه توانمندی های اعضا و والدین با عنوان "بازارچه مهارت " در روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور مسلم احمدلو معاون فرهنگی کانون استان ،کارشناسان فرهنگی ، هنری ، ادبی اداره کل کانون استان مرکزی و بیش ۳۰۰ نفر از اعضا و والدین مرکز فرهنگی هنری شماره هشت اراک افتتاح شد.

فاطمه مددی مسئول مرکز شماره هشت اراک در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه ازمجموع ای از آثار اعضا مرکزتشکیل شده است به منظور رشد و شکوفایی و تفکر خلاق ، افزایش اعتماد به نفس ، آشنایی با مشاغل مختلف و خانگی ، مهارت ورزی و کسب درآمد و ایجاد شور و نشاط و انگیزه در بین اعضا و والدین برپا شد.

مددی بیان داشت: کارگاه آموزشی مختلف توسط والدین برای اعضای کودک و نوجوان در بخشهای ماکت سازی ، عروسک سازی ، معرق کاری ، دوخت های سنتی ، زیور آلات تزیینی ، رزین کاری و شمع سازی همزمان با برپایی نمایشگاه برای علاقمندان درحال اجرا می باشد.

اولین روز نمایشگاه بازارچه مهارت با حضور پرشور اعضا و خانواده ها برگزار گردید که بیش از ۳۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
کودکان و نوجوانان که با افتخار در کنار والدین خود فن و هنری را آموخته و آثار خود را به نمایش عموم می گذارند.
در جمع هنرمندان در نمایشگاه "بازارچه مهارت" شاهد حضور هنرمند معرق کار هوتن دهگان  بودیم ایشان ضمن تقدیر از فرصت ایجاد شده برای اعضا در این نمایشگاه به معرفی هنر مشبک معرق پرداختند.

این نمایشگاه به مدت دو روز در مرکز فرهنگی هنری شماره هشت اراک بر پا می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =