کد خبر: 329363
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
بازدید 53
هدیه نوجوانان کانون قم به زائران کودک اربعین

در آستانه گردهمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا و آغاز پیاده روی زائران، اعضای نوجوان کانون پرورش فکری استان قم با حضور در مرکز شماره پنج، به ساخت هدیه‌هایی برای کودکان زائر این مسیر سراسر نور و شور پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در آستانه گردهمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا و آغاز پیاده روی زائران، اعضای نوجوان کانون پرورش فکری استان قم با حضور در مرکز شماره پنج، به ساخت هدیه‌هایی برای کودکان زائر این مسیر سراسر نور و شور پرداختند.

هدیه نوجوانان کانون قم به زائران کودک اربعین

این دست سازه‌ها شامل کاردستی‌های مختلف و خلاقانه و همچنین گیره‌های روسری مزین به نام امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)  برای هدیه به دختران کودک و نوجوان زائر اربعین هستند. 

هدیه نوجوانان کانون قم به زائران کودک اربعین

بیش از ۱۰۰۰ دست سازه با حضور  ۳۰ نفر از اعضای نوجوان فعال کانون استان قم به ویژه از اعضای مراکز شماره چهار و پنج  با همراهی مربیان فرهنگی و هنری برای ارسال آماده و بسته بندی شده است که برای مربیان سفیر اربعین و همچنین پایگاه های ثابت و سیار کانون در مرزهای مهران، چذابه، تمرچین، باشماق و میرجاوه ارسال خواهد شد.

هدیه نوجوانان کانون قم به زائران کودک اربعین

گفتنی است این حرکت معنوی از سری برنامه‌های مهمانان کوچک امام حسین(ع) است که در کانون‌های سراسر کشور و از سوی ستاد اربعین کانون پرورش فکری برگزار می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =