در کرمانشاه با تمام قوا پیش می‌رویم

در کمیته‌ی ستاد اربعین کانون استان عنوان شد که در کرمانشاه با تمام قوا پیش می‌رویم .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در کمیته‌ی ستاد اربعین کانون استان عنوان شد که در کرمانشاه با تمام قوا پیش می‌رویم .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان و دبیر ستاد اربعین، گفت : در مجموعه‌ی کانون استان تمام توان و ظرفیت‌های خود را به کار می‌گیریم تا جهت اجرایی شدن هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های اربعینی پیش رویم، فرآیند کار از مدت‌ها پیش آغاز شده و ما نیز اهتمام لازم را به کار گرفته‌ایم تا در راه پیشبرد اهداف تعیین شده گام‌های میسری را برداریم و برنامه‌ها را به لحاظ کمی و کیفی به نحوی مطلوب اجرا نماییم .

در کرمانشاه با تمام قوا پیش می‌رویم
وی به اقداماتی که در این مدت صورت گرفته اشاره داشت و افزود : برای تمامی موکب‌های کانون در استان برنامه‌ریزی‌های راهبردی انجام گرفته و فرآیند جانمایی، تجهیز و استقرار آنها در حال طی شدن می‌باشد و سعی داشتیم تا با به کارگیری تمامی امکانات و نیروها در استان، کارها را به نحوی مطلوب انجام دهیم .
در ادامه مباحث مختلفی طرح شد و در مورد هر یک از آنها توسط اعضای کمیته‌ی اربعین بررسی‌های لازم انجام گرفت؛ از جمله : موکب‌ها و نحوه‌ی راه‌اندازی آنها، بررسی جزییات امکانات موجود و تجهیز موکب‌ها به شکل مطلوب، هماهنگی با دیگر ارگان‌ها در اجرای امور، برنامه‌ریزی برای اسکان، هدایای ارسالی و دست‌سازه‌های ساخته شده و نحوه‌ی تقسیم‌بندی آنها، وضعیت تماشاخانه سیار و فعالیت‌های آن، سفیران اربعین، تبیین فراخوان‌ها و موارد اجرایی، پذیرایی و ... از دیگر مواردی بود که در مورد هر یک از این موارد بحث و تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد .

در کرمانشاه با تمام قوا پیش می‌رویم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =