بیست و سومین نشست انجمن عکاسان نوجوان استان آذربایجان شرقی با موضوع "نقد و تحلیل عکس"

بیست و سومین نشست انجمن عکاسان نوجوان استان آذربایجان شرقی با حضور اعضا نوجوان عضو انجمن با موضوع "نقد و تحلیل عکس" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این نشست با موضوع "نقد و تحلیل عکس" با حضور بختیار رنجبر مدرس دانشگاه؛ عکاس و منتقد برگزار شد.

در این نشست که با حضور اعضای نوجوان عضو انجمن برگزار شد در خصوص ژانرها، شیوه‌ها، اصول و مبانی عکاسی مطالبی ارائه گردید و آثار برگزیده دومین جشنواره عکس آینه بهار مورد نقد و تحلیل قرار گرفت.

انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، جلسات خود را به صورت منظم و ماهانه با حضور چهره‌های شاخص و صاحب نام عرصه عکاسی و با هدف ارتقای توانمندی اعضای نوجوان این انجمن برگزار می‌کند.

بیست و سومین نشست انجمن عکاسان نوجوان استان آذربایجان شرقی با موضوع "نقد و تحلیل عکس"بیست و سومین نشست انجمن عکاسان نوجوان استان آذربایجان شرقی با موضوع "نقد و تحلیل عکس"بیست و سومین نشست انجمن عکاسان نوجوان استان آذربایجان شرقی با موضوع "نقد و تحلیل عکس"بیست و سومین نشست انجمن عکاسان نوجوان استان آذربایجان شرقی با موضوع "نقد و تحلیل عکس"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =