مربیان کانون سیستان و بلوچستان در صف نخست ارایه‌ی خدمات فرهنگی به زائران پاکستانی اربعین

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با ارایه‌ی خدمات گوناگون فرهنگی و هنری به زائران پاکستانی اربعین، میزبانی متفاوتی را در شرق کشور برای آنان رقم زده‌اند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مربیان کانون استان با ارایه‌ی خدمات فرهنگی، میزبان زائران پاکستانی اربعین هستند.

با توجه به حضور مسلمانان پاکستانی در ایران، برای شرکت در پیاده روی اربعین و زیارت مرقد امام حسین(ع)، مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با برپایی پایگاه‌های متعدد در نقطه مرزی میرجاوه و زاهدان، میزبان این عزیزان است تا خاطراتی ماندگار، از ایران را در یاد آنان نقش بزند.

بر همین اساس، در زاهدان، پنج پایگاه دایر شده و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه زاهدان به همراه واحدهای سیار شهری و روستایی، مشغول ارایه‌ی خدمات فرهنگی و هنری به زائران کودک و نوجوان هستند و با کاردستی، نقاشی، نمایش فیلم و بازی و سرگرمی از این مهمانان امام حسین(ع) پذیرایی می‌کنند.

گفتنی است علاوه بر این پایگاه‌ها، گروهی از همکاران نیز همراه با تماشاخانه‌ی سیار کانون در زائرسرای امام رضا(ع) در نقطه صفر مرزی میرجاوه، مستقر هستند و تا ورود آخرین زائران از مرز شرقی و خروج از استان، خدمت ارایه می‌دهند.

مربیان کانون سیستان و بلوچستان در صف نخست ارایه‌ی خدمات فرهنگی به زائران پاکستانی اربعین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =