شرکت طنین پیک سبلان از برنامه‌های فرهنگی کانون اردبیل حمایت می‌کند

مدیرعامل شرکت طنین پیک سبلان همراه با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از مراکز شماره‌ی ۳ و ۴ کانون اردبیل بازدید و از حمایت و پشتیبانی این واحد تولیدی از برنامه‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، صفا سراج مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت طنین پیک سبلان با همراهی ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل و داریوش علومی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از مراکز شماره‌ی ۳ و ۴ کانون در اردبیل بازدید و در خصوص نحوه‌ی حمایت و پشتیبانی این واحد تولیدی از مراکز کانون پرورش فکری در استان رایزنی و تبادل‌نظر کردند.

سراج مهدی‌زاده در این بازدید بابیان اینکه اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری در حوزه کودک و نوجوان سبب ارتقا نشاط اجتماعی و پویاتر شدن جامعه می‌شود، از نگاه حمایتی شرکت طنین پیک سبلان از مراکز فرهنگی کانون خبر داد.

وی توجه کانون به توسعه فعالیت‌ها در مناطق کم برخوردار که سبب کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی می‌شود را ارزشمند دانست و گفت: توسعه خدمات کانون سرمایه‌گذاری برای پرورش استعدادها و شکل‌گیری شخصیت مثبت فرزندان این سرزمین است و برای کمک به این امر، شرکت طنین پیک سبلان در احداث خانه بازی در محل مرکز شماره‌ی ۳ کانون اردبیل با این اداره کل همکاری خواهد کرد.

شرکت طنین پیک سبلان از برنامه‌های فرهنگی کانون حمایت می‌کند

ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون نیز با تقدیر از مجموعه مدیریتی شرکت طنین پیک سبلان که نگاه حمایتی به برنامه‌های فرهنگی دارند، گفت: حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این نهاد فرهنگی را در رسیدن به اهداف تربیتی و پرورشی خود کمک خواهد کرد.

ملک‌زاده فرد اظهار داشت: توجه به مسائل اجتماعی معطوف به یک‌نهاد خاص نیست و لازم است همه مسئولان در کنار هم برای رفع دغدغه‌های اجتماعی مردم تلاش کنند و در این راستا پشتیبانی شرکت‌های صنعتی و واحدهای تولیدی اتفاقات مؤثری را رقم خواهد زد.

تولید محتوا با موضوع تاریخ و فرهنگ بومی استان و حمایت از اعضا و مربیان کانون در این زمینه و کمک به تجهیز سالن‌های سینمای مراکز کانون استان از دیگر محورهای گفتگوی مدیرعامل شرکت طنین پیک سبلان با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در این بازدید بود.

گفتنی است، در پایان صفا سراج مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت طنین پیک سبلان با اهدای هدایایی از اسباب‌بازی و سرگرمی‌های تولیدشده در این شرکت به مراکز کانون شماره‌ی ۳ و ۴ اردبیل، برای بهره‌مندی اعضای دیگر مراکز کانون استان از این تولیدات، از ارسال بسته‌هایی دیگر به ۱۸ مرکز کانون در استان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =