کد خبر: 331951
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
بازدید 178
بسته‌های اسباب‌بازی در مراکز کانون استان اردبیل توزیع شد

بسته‌های اسباب‌بازی اهدایی از طرف شرکت طنین پیک سبلان در مراکز کانون استان اردبیل توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مدیرکل ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان گفت: به مناسبت نکوداشت هفته ملی کودک، ۱۸ بسته اسباب‌بازی برای استفاده اعضای کودک در اختیار مراکز کانون استان قرار گرفت.

ملک‌زاده فرد افزود: این بسته‌ها شامل اسباب‌بازی‌های فکری تولیدشده در شرکت طنین پیک سبلان است که برای تجهیز مراکز به وسایل بازی و سرگرمی از طرف مدیریت این شرکت به مراکز کانون استان اهداشده است.

وی بابیان اینکه اسباب‌بازی‌ها باعث ایجاد نشاط و شادی در کودکان می‌شود، خاطرنشان کرد: بازی و سرگرمی به‌عنوان یکی از فعالیت‌های عمومی کانون شناخته می‌شود و در کنار اجرای بازی‌های بومی و محلی، استفاده از وسایل بازی‌های فکری نیز در مراکز موردتوجه قرار دارد.

بسته‌های اسباب‌بازی در مراکز کانون استان اردبیل توزیع شد

ملک‌زاده فرد با اشاره به اینکه موضوع سرگرمی‌های کودکان از جایگاه ویژه‌ای در سیاست‌های کانون برخوردار است، اظهار داشت: ‌نظر به نقش مهم اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای درروند فرهنگ پذیری کودکان و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشکیل شورای نظارت برساخت، طراحی، واردات و توزیع اسباب‌بازی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عهده‌دار دبیرخانه این شورا است و امسال هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی را برگزار خواهد کرد.

شایان‌ذکر است، صفا سراج مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت طنین پیک سبلان شهریورماه سال جاری همراه با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از مراکز شماره‌ی ۳ و ۴ کانون اردبیل ضمن بازدید و اهدای بسته‌های اسباب بازی، از حمایت و پشتیبانی این واحد تولیدی از برنامه‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان استان خبر داده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =