مدیرکل صدا و سیمای استان " می‌توان تمام کانون را در تلویزیون به نمایش گذاشت"

همسو با بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و هفته ملی کودک دیدار صمیمانه مدیرکل کانون با مدیر رسانه ملی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله آسمند در این نشست که در دفتر مدیرکل رسانه‌ی ملی استان برگزار شد، انتصاب شایسته‌ی سید محسن حسینی را به مدیر کلی صدا و سیمای استان، تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق الهی از خداوند منان خواستار شد.

دیدار صمیمانه مدیرکل کانون با مدیر رسانه ملی استان

حجت‌الله آسمند گفت: کانون پرورش فکری این آمادگی را دارد که در تولید برنامه‌های محتوایی فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌ی کودک و نوجوان که از دغدغه‌های این مجموعه است در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی همکاری لازم را با واحد صدا و سیمای استان داشته باشد. آسمند با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها و نیز قابلیت‌های موثر مجموعه‌ی کانون پرورش فکری در حوزه‌ی حساس و با اهمیت نسل امروز جامعه بیان کرد: با هم‌گرایی و هم‌افزایی میان این دو دستگاه می‌توان ضمن جذب مخاطبان حداکثری کودک و نوجوان، سخت‌ترین مفاهیم فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی روز جامعه را با بهره‌گیری از مربیان متخصص و اعضای هنرمند کانون با زبان جذاب هنر و ادبیات  در قاب تلویزیون به نمایش گذاشت.

دیدار صمیمانه مدیرکل کانون با مدیر رسانه ملی استان

سید محسن حسینی مدیر کل صدا و سیما ابراز نمودند بنده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت‌های اثربخش آن آشنایی داشته و نهایت همکاری و بهره‌مندی لازم از ظرفیت‌های غنی این مجموعه را خواهم داشت.

مدیرکل صدا و سیمای استان ادامه داد: با توجه به قابلیت‌ها و ویژه‌گی های آثار کانون، می‌توان این آثار و اجراها را به صورت مشترک با صدا و سیما اجرا نمود و ما این آمادگی را داریم که تمام فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون را با نشان کانون به روی آنتن ببریم.

وی در ادامه با اشاره به بیست و پنجمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی ،گفت : به طور مثال ما می‌توانیم اجرای زنده ی قصه گویان استانی بیست وپنجمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی کانون وقصه‌هایی که با قالب‌های نو توسط قصه‌گویان شما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تولید و اجرا می شود را ضبط و در برنامه‌های سازمان به نمایش بگذاریم . وی افزود : همچنین می توانیم، پویانمایی های شاخص کانون را با نام خود کانون پخش کنیم و در یک کلام تمام کانون را می‌شود در قاب تلویزیون به نمایش گذاشت.

دیدار صمیمانه مدیرکل کانون با مدیر رسانه ملی استان

سید محسن حسینی در ادامه گفت: بهره‌گیری از آموزش‌های غیرمستقیم در تهیه‌ی محتوای برنامه‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان اثربخش هستند و از همکاری دوجانبه استقبال کرد. حسینی گفت: مرکز استان آمادگی خود را در جهت افزایش  شور و نشاط اجتماعی و ایجاد جریان فرهنگی با همکاری کانون پرورش فکری  برای مردم عزیز استان اعلام می نماید.

در این نشست که همراه مدیرکل کانون استان، معاون فرهنگی، کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی‌هنری و ادبی و مسوول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حضور داشتند، مقرر شد کارشناسان دو حوزه در جلسه‌ای تخصصی در قالب مسائل مربوط به تولید محتوا و چگونگی همکاری به گفت‌وگو بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =