یادواره‌ی شهید مدافع حرم علیرضا جیلان

یادواره‌ی شهدا مدافع حرم از سری برنامه‌های ستاد اربعین استان با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید علیرضا جیلان عضو مرکز بروجن استان چهارمحال و بختیاری برگزارشد

به گزارش روابط عمومی کانون استان چهارمحال وبختیاری، یادواره‌ی شهدا مدافع حرم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید علیرضا جیلان عضو سابق مرکز فرهنگی هنری بروجن در زادگاه این شهید بزرگوار برگزار شد.

در این یادواره که روز سه‌شنبه 14 شهریور  با حضور خانواده‌ی معظم شهید جیلان در مرکز بروجن به اجرا در آمد، حدود ۱۰۰ نفر از اعضا به همراه والدین‌شان با همراهی مسئولین بنیاد شهید، شورای اسلامی شهر، سازمان تبلیغات اسلامی بروجن و مدیر کل و کارشناس کانون استان حضور داشتند.

یادواره‌ی شهید مدافع حرم علیرضا جیلان

حجت ا...آسمند  مدیر کل استان در این برنامه با بیان نقش کانون در تبیین مفاهیم اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کودکان ونوجونان و روشنگری در برابر  آسیب‌های اجتماعی و  فضای مجازی به ایراد سخن  پرداخت و از شهید علیرضا جیلان به عنوان چراغ راه کودکان ونوجوانان در پیداکردن مسیر حق و حقیقت یاد کرد.

در ادامه قصه‌ی " رز آبی" برداشتی آزاد از زندگی علیرضا جیلان شهید مدافع حرم توسط عضو کانون قصه گویی شد.

پدر بزرگوار شهید علیرضا جیلان،  از زمان عضویت فرزندش در کانون خاطراتی از شهید بزرگوار را بیان کرده و از علاقه‌ی خاص ایشان به کانون و  مطالعه‌ی کتاب‌های کانون نکاتی را ایراد نمودند.

شعرخوانی اعضا، خوانش و تفسیر بخش‌هایی از کتاب تشنه لبان توسط حجت الاسلام آقایی به همراه هم‌خوانی اعضا نوجوان از دیگر برنامه‌های این رویداد بودند.

یادواره‌ی شهید مدافع حرم علیرضا جیلان

در پایان و با حضور مسئولین، از پدر شهید جیلان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =