در کنار «جاماندگان اربعین» با دو ایستگاه‌ فرهنگی

مربیان و اعضای ارشد کانون استان تهران در دو ایستگاه فرهنگی روز چهارشنبه مصادف با اربعین حسینی به حاضرین در پیاده‌روی جاماندگان اربعین خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، مربیان و اعضا در دو ایستگاه میدان شهدا و شهرری روز چهارشنبه 15 شهریور ماه به کودکان ونوجوانان حاضر در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند و ویژه برنامه‌هایی از قبیل چاپ دستی، کاردستی، قصه‌گویی، نقالی، تعزیه را اجرا کردند که این برنامه‌ها با استقبال مخاطبین روبرو شد.

در ایستگاه اول واقع در میدان شهدا با استقرار تریلی سیار کانون برنامه‌ی تعزیه «گروه برزین» با عنوان «دومین علمدار» و هنرمندی: محمد بخشعلی‌زاده، امیرحسین سلامت، حامدیگانه مرام، مهدی ممی‌زاده، فواد کلاته و سبحان کریم‌زاده از اعضای نوجوان مرکزشماره 35 و با روایت‌گری فاطمه روحی‌رحیم که مربی‌گری اثر را هم به عهده داشت، به روی صحنه رفت. اجرای سرود توسط اعضای نوجوان پسربخش دیگری از این مراسم بود.

در ادامه مجری برنامه محمدعلیپور مطلق مربی مسئول مرکز اسلامشهر برای کودکان و نوجوانان مسابقه‌های مختلفی را در میان برنامه‌ها  اجرا کرد و قصه‌گویی کرد و صادق کیانی کارشناس کانون روایتگر قصه‎ای از کربلا شد و فاطمه روی رحیم مربی مسئول مرکز شماره 35  قصه‌گوی دیگر این بخش از  برنامه بود.

و در ایستگاه شهرری غرفه چاپ و کاردستی با حضور مربیان متخصص استان منیژه حاتمیان و نیلوفر مرادی برپا شد و کودکان و نوجوانان حاضر در غزفه با استفاده از پارچه و شابلون‌هایی مزین به نام شهدای کربلا سربندهایی را آماده کردند و  و روی لباس‌های خود را آذین بستند با ساخت کارهای دستی یاد و خاطره کودکان عاشورایی را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =