کد خبر: 330014
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
بازدید 134
اعضای مرکز ۴ کانون اردبیل به سید و سالار شهیدان ابراز ارادت کردند

بازماندگان کوچک سفر پیاده‌روی اربعین در مرکز شماره‌ی ۴ کانون اردبیل در ظهر روز سه‌شنبه، ۱۴ شهریورماه سال ۱۴۰۲ با شرکت در ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت اربعین شهادت امام حسین (ع) ویاران باوفای ایشان ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان ابراز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در آغاز برنامه فاطمه حیدری مربی مسئول مرکز با تسلیت ایام اربعین شهادت امام حسین (ع)، قصه‌ی «جامانده از کاروان» را برای اعضا قصه‌گویی کرده و سپس کتاب داستانی مذهبی «آن‌ها زنده‌اند» نوشته‌ی «غلامرضا امامی» که با موضوع زندگینامه‌ی حضرت زینب (س) است را برای اعضا معرفی کرد.

 در ادامه برنامه‌های این مناسبت در مرکز، اعضای کودک سرود «سرزمین تو» را اجرا کرده و در کارگاه خوشنویسی نیز با عنوان «واژه‌های اربعین» اعضا اسامی شهیدان کربلا را با خط خوش بر روی کاغذها به رشته تحریر درآوردند.

اعضای کارگاه کاردستی هم پس از ساخت کارت‌پستال، متن‌های ادبی خود را با عنوان «دل نوشته‌های جاماندگان اربعین» به نگارش درآوردند.

اعضای مرکز ۴ کانون اردبیل به سید و سالار شهیدان ابراز ارادت کردند

شایان ذکر است، در پایان برنامه، این جاماندگان کوچک سفر معنوی اربعین، دعای «زیارت عاشورا» را باهم همخوانی کرده و پس از اهدای سربند و پخش خرمای نذری، با سرور و سالار شهیدان عهد بستند تا همیشه آموزه‌های عاشورا را در زندگی سرمشق خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =