کد خبر: 330013
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
بازدید 157
«جاماندگان»/گردهمایی اعضای کانون گرمی به مناسبت اربعین حسینی

مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون گرمی: گردهمایی اعضای کودک و نوجوان این مرکز به مناسبت اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، حبیبه سادات کریمی، مربی مسئول کانون گرمی از برگزاری گردهمایی اعضای این مرکز به مناسبت اربعین حسینی در روز سه‌شنبه، ۱۴ شهریورماه سال ۱۴۰۲، با عنوان جاماندگان اربعین در سالن سینمای مرکز خبر داد.

وی بابیان اینکه در این برنامه با معرفی شخصیت حضرت امام حسین (ع) ویاران باوفایشان، تاریخچه‌ای از برگزاری پیاده‌روی اربعین برای حاضران ارائه شد، گفت: اعضای کودک و نوجوان عضو مرکز گرمی به همراه اولیای خود که توفیق حضور در پیاده‌روی اربعین از نجف تا کربلا را نیافته بودند، با شرکت در این برنامه، چهلمین روز از شهادت سید و سرور سالار شهیدان را به سوگ نشستند.

این مسئول مرکز خاطرنشان کرد: قصه‌گویی، پخش نماهنگ حسینی، اجرای سرود، دکلمه خوانی و اجرای نمایش بزرگ‌ترین دختر عالم ازجمله برنامه‌های اجراشده در این مناسبت بود.

«جاماندگان»/گردهمایی اعضای کانون گرمی به مناسبت اربعین حسینی

وی تصریح کرد: با توجه به پایان یافتن کارگاه‌های تابستانی مرکز، مربی امور فرهنگی نیز در  ادامه این برنامه به تشریح برنامه‌های کانون در فصل پاییز پرداخت.

گفتنی است، در پایان اعضا به همراه مربیان و والدینشان دعای فرج را برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) قرائت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =