کد خبر: 330028
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
بازدید 122
برگزاری مراسم اربعین در مراکز فرهنگی هنری کانون فارس

مربیان واعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با برپایی مراسم سوگواری در اربعین حسینی به سوگواری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، برگزاری مراسم اربعین در مرکز کازرون با حضور اعضای دختر و پسر با اجرای فعالیت‌های قصه گویی، معرفی وقایع به‌صورت مسابقه و نقالی و نوحه‌خوانی اعضای ارشد کانون همراه بود.

بر اساس این گزارش، برگزاری مراسم اربعین با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام سجاد(ع) بیرم در مرکز فرهنگی هنری کانون بیرم  با حضور اعضای دختر و پسر و با اجرای فعالیت‌های معرفی وقایع، قصه‌گویی سه ساله کربلا، نقاشی و اهدای هدایای تبرکی به کودکان برگزار شد.

موکب فرهنگی کانون با همکاری ستاد اربعین شهرستان سپیدان نیز با اجرای فعالتی‌های نقاشی و کاردستی برپا شد.

برگزاری مراسم عزاداری ویژه اربعین حسینی در مرکز فرهنگی هنری مرودشت در دو روز متوالی ویژه اعضا دختر و پسر با اجرای فعالیت‌های معرفی وقایع، معرفی شخصیت حضرت زینب، شعرخوانی، ایستگاه نقاشی، ایستگاه ادبی، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی برگزار شد.

ویژه برنامه اربعین حسینی در دو نوبت با حضور  اعضای دختر و پسر در لارستان و در کنار خیمه حسینی برگزار شد. معرفی ایام و وقایع، زنجیرزنی و  قصه‌گویی از جمله فعالیت‌های اجرایی مرکز لارستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =