توسعه همکاری کانون پرورش فکری مازندران با بنیاد حفظ آثار و  نشر ارزش‌های دفاع مقدس

در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک بحث و گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، حامد فاضلی کبریا در این نشست ضمن تبریک  انتصاب سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی به معرفی کانون پرورش فکری و ظرفیت‌های این نهاد فرهنگی پرداخت.

مدیرکل کانون مازندران با اشاره به اهمیت آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس بر توسعه، تقویت و برپایی برنامه‌های تخصصی و همکاری‌های مشترک تاکید کرد .

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و  نشر ارزش‌های  دفاع مقدس نیز به مقوله تربیت و اثربخشی آن در گروه سنی کودک اشاره کرد و بیان داشت: آشنایی بچه‌ها با قهرمانان کشور و متناسب سازی مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس با درک و فهم کودک و نوجوان ازمسایل مهمی است که می‌توان محور همکاری‌های کانون و بنیاد حفظ آثار باشد.

بر اساس این نشست مقرر شد هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با تشکیل کمیته کودک و نوجوان برنامه‌های متعدد و متنوعی ویژه کودکان و نوجوانان برنامه ریزی و اجرا شود و بخشی از آن در طول سال استمرار یابد.

 برگزاری سه برنامه قصه گویی دفاع مقدس ویژه نونهالان- چاپ  چند کتاب شعر و  چند کتاب داستان کوتاه کودکان- برگزاری کارگاه آموزشی ادبیات داستان کودکان و نوجوانان- مسابقه کتابخوانی- نمایشگاه کتاب - نقد و بررسی کتاب و  برگزاری  غرفه نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی کانون  ویژه کودکان در هفته دفاع مقدس و سایر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله این موارد هستند.

توسعه همکاری کانون پرورش فکری مازندران با بنیاد حفظ آثار و  نشر ارزش‌های دفاع مقدس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =