کد خبر: 330230
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
حوزه نوشت‌افزار یک صنعت هنر است

معاون تولید کانون پرورش فکری در مراسم گشایش نهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» بر لزوم تولید نوشت‌افزار ایرانی و استفاده از آن به‌عنوان پیوست فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری گفت: این اتفاق ارزشمندی است که کانون میزبان نمایشکاه ایران‌نوشت باشد.

وی افزود: وقتی نمایشگاهی برگزار می‌شود زحمت‌های زیادی کشیده می‌شود تا به اجرا برسد و مطمئنا برای این نمایشگاه هم تلاش زیادی صورت گرفته که ما تنها نقش کوچکی در آن داشتیم.

حوزه نوشت‌افزار یک صنعت هنر است

کریمی‌صارمی با بیان اینکه حوزه نوشت‌افزار را یک صنعت هنر می‌دانم تصریح کرد: ما تصاویری که در کودکی روی دفتر و خودکارهایمان بوده به یاد داریم. بنابراین ساخت ایران در این حوزه موضوع مهمی است و شما با تولیدات خود نسل مهمی را پرورش خواهید داد.

معاون تولید کانون اظهار کرد: در این نمایشگاه ۲۵ کالا به کمک شخصیت‌های پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» تولید شده که در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: امیدوارم این پیوست فرهنگی در مورد سایر تولیدات نیز ادامه پیدا کند.

کریمی‌صارمی در پایان با بیان اینکه امیدوارم همیشه در این حوزه پیش‌رو باشید خطاب به تولیدکنندگان نوشت‌افزار بیان کرد: در کشور ما بیش از ۲۰هزار شخصیت پویانمایی وجود دارد و در کانون پرورش فکری بیش از ۲هزار شخصیت داریم. ما آمادگی داریم اینها را در اختیار شما قرار دهیم تا به عنوان پیوست در گرافیک کارها استفاده شود.

حوزه نوشت‌افزار یک صنعت هنر است

مراسم گشایش نهمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی «ایران نوشت» با حضور مسئولان کانون و حوزه نوشت‌افزار صبح روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند تا ۲ مهر ۱۴۰۲ به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =