کد خبر: 330311
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
بازدید 169
نمایشگاه «نوشت البرز» میزبان کودکان و نوجوانان البرزی

کودکان و نوجوانان استان البرز می تواننند با حضور در نمایشگاه نوشت افزار« نوشت البرز»، لوازم التحریر ایرانی، اسلامی تهیه کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استاان البرز، مدیر کل کانون استان ضمن اعلام این خبر افزود همزمان با برگزاری نمایشگاه «ایران نوشت» در کانون کشور، امسال سعی کردیم تا اتفاق ویژه‌ای را در استان البرز رقم بزنیم تا هم استانی‌های عزیز دسترسی راحت‌تری به نوشت افزار ایرانی، اسلامی داشته باشند.

زینب عاشری گفت نمایشگاه استانی «نوشت البرز»،  از روز دوشنبه۲۷ شهریور آغاز شده و تا روز دوشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی  و شورای اسلاامی شهر کرج به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل فرهنگسرای کوثر( چهارراه کارخانه قند کرج) پذیرای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

این مقام مسؤول ادامه داد از تولیدکنندگان استانی دعوت شده تا محصولات نوشت افزار ایرانی، اسلامی خود را در این نمایشگاه به فروش برسانند.

مدیر کل کانون البرز در خاتمه گفت بخشی از این نمایشگاه نیز به فروش محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به صورت ویژه به فروش محصولاات پویانمایی «بچه زرنگ» اختصاص خواهد داشت.

نمایشگاه «نوشت البرز» میزبان کودکان و نوجوانان البرزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =