عصر شعر و داستان «چشمه ی مهتاب» در کانون هرمزگان برگزار شد

به همت واحد آفرینش های ادبی کانون هرمزگان و به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی و بزرگداشت شهریار، عصر شعر و داستان«چشمه ی مهتاب» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، در روز بیست و هفتم شهریور ماه، همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی و بزرگداشت محمدحسین بهجت تبریزی معروف به شهریار، عصر شعر و داستان «چشمه مهتاب» با حضور معاون فرهنگی و اجرایی، کارشناس مسئول فرهنگی هنری ادبی، کارشناس آفرینش های ادبی، جمعی از شاعران برجسته ی استان و اعضای انجمن های داستان، شعر و طنز کانون برگزار شد. این نشست ادبی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط عدنان عبداللهی آغاز و با خوانش غزلی از شهریار توسط متین کرم پور ادامه یافت. 

عصر شعر و داستان «چشمه ی مهتاب» در کانون هرمزگان برگزار شد
سپس طاهره مسافری کارشناس آفرینش های ادبی، چگونگی برگزاری مسابقه ی ادبی بداهه نویسی را برای حاضران تشریح نمود. در این مسابقه اعضا تا پایان نشست مهلت داشتند تا با عبارت های نوشته شده بر روی کاغذ، داستان یا شعر کوتاهی خلق کنند. 

عصر شعر و داستان «چشمه ی مهتاب» در کانون هرمزگان برگزار شد
در ادامه علی اکبر فاضلی، زهرا محمدی نژاد، آناهید دهقانی پور، ثنا قنبری نسب، سدنا صباح، نیایش عظمایی، سیده زهرا موسوی، مریم ضیایی و محمدپارسا بان برتینا از اعضای انجمن های شعر و داستان آثار خود را در این نشست خواندند.
 همچنین در این نشست طاهره اقتدار بختیاری، ایرج انصاری فرد، اصغر مولایی، سعیده سلماسی و عبدالحمید انصاری نسب از شاعران برجسته ی استان حضور داشتند و به خوانش اشعار خود پرداختند.
 در پایان از محمد پارسا بان برتینا و مریم ضیایی از اعضای انجمن داستان و برگزیدگان سومین جشنواره ی کشوری داستان های آفرینش (داستان های دیار) با اهدا لوح و هدیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

عصر شعر و داستان «چشمه ی مهتاب» در کانون هرمزگان برگزار شد
همچنین شرکت کنندگان در مسابقه ی ادبی بداهه نویسی، آثار خود را خوانده و به قید قرعه جوایزی دریافت نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =