"تبریز، شهر دوستدار کودک به استقبال هفته ملی کودک و جشنواره قصه‌گویی می‌رود"

در پانزدهمین جلسه شورای عالی تبریز شهر دوستدار کودک که با حضور دکتر هوشیار شهردار تبریز و به میزبانی کانون برگزار شد بر اهمیت و اولویت آئین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک و مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این جلسه که میزبانی کانون و با حضور شهردار تبریز و دیگر اعضای شورای عالی تبریز شهر دوستدار کودک برگزار شد، علی بینش مدیر کل کانون استان با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های مراکز کانون، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان را از مهمترین درخواست‌های شهروندان به ویژه خانواده‌ها عنوان کرد.

"تبریز، شهر دوستار کودک به استقبال هفته ملی کودک و جشنواره قصه‌گویی می‌رود"

وی وجود ۷ مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون در کلان شهر تبریز را ناکافی دانست و در عین حال تصریح کرد: خانواده‌ها به شدت علاقه‌مند به مشارکت فرزندانشان در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هستند و این امر مستلزم نگاه توسعه محور به مقوله زیرساخت‌های فرهنگی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به آغاز فرآیند استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تاکید کرد: مردمی سازی این جشنواره در سال جاری یکی از اولویت‌های مهم آن است و ان‌شاالله با حمایت شورای عالی شهر دوستدار کودک شاهد برگزاری جشنواره‌ای پربار و با حضور تمامی اقشار علاقه‌مند به هنر قصه‌گویی برگزار خواهیم بود.

بینش همچنین با اشاره به برنامه‌های مورد نظر برای بزرگداشت هفته ملی کودک، آن را مهمترین فرصت برای آشنایی شهروندان با حقوق کودکان عنوان نمود.

صحبت‌های دکتر هوشیار شهردار تبریز در خصوص تکمیل سامانه‌اطلاع رسانی شهر دوستار کودک و نیز حجت الاسلام زعفرانچی‌لر عضو شورای اسلامی کلان شهر تبریز، دکتر عزتی دبیر شورای عالی تبریز شهر دوستدار کودک و دکتر کافی استاد دانشگاه از دیگر موضوعات این جلسه بود.

"تبریز، شهر دوستار کودک به استقبال هفته ملی کودک و جشنواره قصه‌گویی می‌رود"

"تبریز، شهر دوستار کودک به استقبال هفته ملی کودک و جشنواره قصه‌گویی می‌رود"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =