کد خبر: 330535
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
بازدید 75
تقویت همکاری‌های کانون پرورش فکری و صداوسیمای مرکز قم

به منظور هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و صداوسیمای استان قم، محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری و حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم صبح شنبه اول مهرماه ۱۴۰۲ با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان قم، به منظور هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و صداوسیمای استان قم، محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری و حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم صبح شنبه اول مهرماه ۱۴۰۲ با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

غفاری در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های صداوسیمای استان قم در پوشش برنامه‌های مختلف کانون، فعالیت رسانه‌ای در حوزه کودک و نوجوان را امری ضروری و در عین حال حساس و ظریف توصیف کرد که می‌توان با بهره‌گیری از تخصص دو مجموعه به ویژه تجارت ارزنده کانون در طول سال‌ها فعالیت خود، به نحو احسن آن را راهبری کرد و پیش ‌برد. مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم با تشریح برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته کودک، جشنواره قصه گویی و همچنین اکران انیمیشن فاخر و ارزشمند بچه زرنگ، چگونگی همکاری دو دستگاه در هرچه برگزار شدن رویدادهای بیان شده را عنوان و مورد بحث قرار داد.

تقویت همکاری‌های کانون پرورش فکری و صداوسیمای مرکز قم

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر نیز در این جلسه رویکرد رسانه‌ای کانون در تعامل با صداوسیما در چند ماه گذشته را بسیار خوب و سازنده معرفی کرد و از تلاش‌های صورت گرفته برای همکاری‌های دوطرفه قدردانی به عمل آورد. مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با اعلام آمادگی در همکاری بیشتر، ورود به مسایل تربیتی و رشد کودک به ویژه در حوزه رشد معنوی در کنار رشد جسمانی را مورد تاکید قرار داد و از مجموعه کانون تقویت فعالیت‌های آموزشی برای مادران و برنامه‌ریزی برای مهارت افزایی بیشتر آنان در فرآیند تربیتی کودکان را مطالبه کرد.

تولید و پخش زنده ویژه برنامه‌ی مشترک برای هفته ملی کودک، اطلاع رسانی و ضبط و پخش برنامه‌های شاخص هفته کودک، دعوت از کارشناسان و مسئولان کانون به همراه پخش تیزرها و ویژه برنامه‌های جشنواره قصه گویی و انیمیشن بچه زرنگ از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =