مسئولان سه کمیته جشنواره قصه‌گویی کانون معرفی شدند

مسئولان سه کمیته «علمی»، «صیانت و حفاظت» و «ارزشیابی»، بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، در احکامی جداگانه محمدحسین توسلی سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون را به عنوان مسئول کمیته «ارزشیابی» و روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست را به عنوان مسئول کمیته «صیانت و حفاظت» بیست‌ پنجمین جشنواره قصه‌گویی منصوب کرد.

همچنین فلاح، مینا ذاکرشهرک معاون پژوهش اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری را نیز به عنوان مسئول کمیته «علمی» این جشنواره، منصوب کرد.

پیش از این نیز ابوالقاسم سلیمانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون به‌عنوان مسئول کمیته‌ی روابط عمومی و امور بین‌الملل این جشنواره، از سوی رییس جشنواره بیست‌وپنجم حکم خود را دریافت کرده بود.

گفتنی است بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری، آذر و دی ۱۴۰۲ با شعار «با قصه لبخند بسازیم»، برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =