برنامه‌ریزی اکران انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در جلسه هماهنگی هفته ملی کودک

اکران بچه زرنگ در خراسان رضوی دستور کار تمامی دستگاه‌ها در هفته ملی کودک قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی اکران انیمیشن سینمایی《بچه زرنگ》 در جلسه هماهنگی هفته ملی کودک با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در دستور کار قرار گرفت. در جلسه هماهنگی هفته ملی کودک تیزر انیمیشن سینمایی بچه زرنگ پخش گردید.

برنامه‌ریزی اکران انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در جلسه هماهنگی هفته ملی کودک

حجه‌الاسلام و المسلمین عماد دخانی مدیر اجتماعی و فرهنگی استانداری با تاکید بر ضرورت دسترسی مخاطب کودک و نوجوان به محتوای متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی گفت: ضروری است تمامی دستگاه‌های حوزه کودک و نوجوان برنامه‌ریزی مناسب در خصوص بهره‌برداری از انیمیشن سینمایی بچه زرنگ را در صدر برنامه‌های هفته ملی کودک دستگاه‌های خود قرار دهند. وی با اشاره به جمعیت میلیونی دانش‌آموزی در شهر مشهد بر گستردگی پخش این انیمیشن با توجه به مخاطبین دستگاه‌ها تاکید کرد.

برنامه‌ریزی اکران انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در جلسه هماهنگی هفته ملی کودک

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان با اشاره به انیمیشن سینمایی بچه زرنگ گفت: پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک «گروه هنر پویا» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تهیه کنندگی حامد جعفری است که به همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از جوانان هنرمند ایران ساخته شده است و از ۵ مهر در سالن های سینمایی سراسر کشور به اکران درمی‌آید. زره‌ساز در ادامه افزود: انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» پیش از این در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود که همزمان با آغاز به کار مدارس، در سینماهای سراسر کشور نیز اکران خواهد شد. مدیر کل کانون استان در خصوص موضوع انیمیشن بچه زرنگ گفت: این انیمیشن ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =