سرپرست اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی معرفی شد

سرپرست اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس منصوب شد

به گزارش روبط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، علیرضا شادباش در آئین معارفه سرپرست جدید اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش فارس اظهار داشت: ساماندهی نیروی متعهد و متخصص و جذب افراد دغدغه‌مند و مشاورین مبرز باید سرلوحه برنامه‌های امور تربیتی استان قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در سال گذشته دستاوردهای زیادی از کسب مقام نخست کشوری در جشنواره نوجوان سالم و فعالیت چشمگیر کانون یاریگران زندگی در بیشتر از ۵۰ درصد مدارس و استفاده از ظرفیت همسالان در کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد بودیم. 

فعالیت شایسته مشاورین در توانمندسازی دانش‌آموزان و اولیاء و نیز تعیین رشته کنکور مطلوب بود که امسال نیز باید افرایش یابد.

در پایان این مراسم مجید جوکار به عنوان سرپرست اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اموزش و پرورش فارس منصوب شد.

شایان ذکر است،جوکار که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآنی و پیش از این معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش شهرستان مرودشت بوده، جایگزین علی خواجه نژادیان شده که چندی پیش به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس منصوب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =