تعامل بیشتر کانون لرستان با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی

محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با سرهنگ محمدنجفی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان دیدار کردند. در این جلسه برنامه های هفته ملی کودک، برگزاری کارگاه های آموزشی، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی مورد بحث و گفت و گو قرار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با سرهنگ محمدنجفی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان دیدار کردند. 
سرهنگ محمد نجفی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در این نشست گفت: کارگاه های آموزشی، خدمات مشاوره یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی است.
وی افزود: اقدامات مشاوره‌ای آنان موجب کاهش بار انتظامی و افزایش احساس امنیت در جامعه می‌شود.
نجفی عنوان داشت: با بکارگیری کارشناسان مجرب و متخصص در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی سطح سلامت روانی جامعه بالاتر می رود.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از مشارکت در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبرداد و عنوان کرد: طی مکاتباتی که صورت گرفته است، با موضوع های؛ نظم وامنیت اجتماعی شامل: آسیب های فضای مجازی، فرهنگ و ترافیک، سرقت و... دراین جشنواره حضورخواهیم داشت.

تعامل بیشتر کانون لرستان با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی


در بخش بعدی این نشست محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور معاونت اجتماعی و کارشناسان فرماندهی انتظامی استان، ابراز امیدواری کرد که با تعامل بیشتر بین دو دستگاه، کارگاه های آموزشی برای مربیان و کارکنان کانون در اداره استان و مراکز سراسر استان برگزار شود.
 وی به در پیش بودن هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: با شعار«کودکی بهتر، زندگی بهتر» ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برگزارمی شود و برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که کودکان ونوجوانان در جشن ها و فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی مراکزکانون حضور داشته باشند.
محمدی اضافه کرد: پیش بینی شده است تا کارشناسان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در طول هفته ملی و در طول سال کارگاه های آموزشی را برای اعضای کانون و دانش آموزان برگزار کنند. 
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان بیان داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادها که بصورت همزمان در کل کشور در حال برگزاری است اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» است که در خرم آباد و بروجرد به نمایش در می آید وطبق جلساتی که با تهیه کننده فیلم و مسئولان سینما برگزار شد، باهماهنگی کانون، دانش آموزان می توانند به صورت نیم بها این فیلم را تماشا کنند. 
محمدی در پایان ضمن اشاره به برگزاری مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در آبانماه سال جاری در خرم آباد بیان داشت: منتظر حضور قصه گویان و علاقمندان به این هنر هستیم و روند برگزاری این جشنواره در بخش های مختلف در حال انجام است.
دراین جلسه مهدی احمدی و معصومه سپهوند کارشناسان آموزش همگانی و مشارکت معاونت اجتماعی و کمال گلمرادی فرد روابط عمومی و اطلاع رسانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان حضور داشتند و نکته نظرات خود را درخصوص تعامل بین دو دستگاه بیان کردند.

تعامل بیشتر کانون لرستان با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی
تعامل بیشتر کانون لرستان با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =