برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی در سرپل‌ذهاب

در راستای بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی در مدارس راهنمایی شهرستان سرپل‌ذهاب، انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی در مدارس راهنمایی شهرستان سرپل‌ذهاب، انجام گرفت .
با توجه به اهمیت آموزش قصه‌گویی به مخاطبان، مرکز سرپل‌ذهاب مبادرت به برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی جهت مخاطبان گروه سنی نوجوان این جشنواره نمود و فروزان حسینی مربی ادبی سرپل‌ذهاب با حضور در مدارس راهنمایی این شهرستان به تبیین شیوه‌نامه‌ی این جشنواره‌ پرداخت .

برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی در سرپل‌ذهاب
در ادامه مخاطبان نوجوان دختر پس از آشنایی با قواعد و چگونگی حضور در جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، با ارائه‌ی توضیحاتی توسط مدرس کارگاه در خصوص قصه و قصه‌گویی، قدم به سرزمین قصه‌ها گذاشتند .
انتخاب قصه، پرداخت، لحن و بیان قصه‌گو و زبان بدن؛ از مواردی بود که در خصوص هر یک از آنها مباحث لازم طرح شد و آموزش‌هایی صورت گرفت، سپس توسط اعضای حاضر قصه‌گویی انجام شد و مدرس کارگاه شیوه‌های صحیح قصه‌گویی را خاطرنشان کرد .

برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی در سرپل‌ذهاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =