هموار کردن مسیر جشنواره‌ی قصه‌گویی به ثلاث‌باباجانی رسید

تبیین برنامه‌های بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی صورت گرفت؛ هموار کردن مسیر جشنواره‌ی قصه‌گویی به ثلاث‌باباجانی رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، تبیین برنامه‌های بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی صورت گرفت؛ هموار کردن مسیر جشنواره‌ی قصه‌گویی به ثلاث‌باباجانی رسید .
در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی و روسای ادارات فرهنگی شهرستان که به منظور بررسی و برنامه‌ریزی بیست و پنجمین جشنواره‌ی قصه‌گویی تشکیل گردید؛ بهرامی مربی مسئول مرکز ثلاث، ضمن تقدیر از زحمات حضار در راستای همکاری‌های صورت گرفته، از روسای ادارات فرهنگی شهرستان درخواست نمود که با اطلاع‌رسانی به موقع به مخاطبین خویش برای شرکت در جشنواره اقدام نمایند، همچنین اهدای هدایایی توسط ادارات مربوطه به کودکان و نوجوانان تحت حمایت به مناسبت ماه کودک و نوجوان از دیگر درخواست‌هایی بود که عنوان شد .
در ادامه‌ی نشست، تشریح شیوه‌نامه‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی و نحوه‌ی اجرای فعالیت‌ها، نحوه‌ی جلب مخاطبان، راه‌های هم‌افزایی با کانون و مواردی از این دست، از دیگر مواردی بود که توسط مسئول مرکز ثلاث طرح شد و بحث و گفتگو صورت گرفت .

هموار کردن مسیر جشنواره‌ی قصه‌گویی به ثلاث‌باباجانی رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =