تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک، جشنواره قصه‌گویی و اکران بچه زرنگ در گفت و گوی زنده تلویزیونی

مدیر کل کانون استان آذربایجان شرقی با حضور در برنامه زنده چای و نبات شبکه استانی سهند به تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک، جشنواره قصه‌گویی و اکران انیمیشن بچه زرنگ پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش دراین گفت و گوی تلویزیونی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته کودک هم "برای کودکان" و هم "درباره کودکان" است افزود: برپایی جشن‌های هفته کودک با اجرای ده‌ها برنامه شاد و جذاب در مراکز کانون تجلیل از کودکان موفق در فراخوان‌های ملی و بین المللی، حضور فعال در مناطق محروم و آسیب پذیر و نیز مناطق روستایی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برای کودکان برگزار خواهد شد.

وی برپایی نشست‌های تخصصی در موضوعات کودک و ایمنی، کودک و فضای مجازی، کودک و بهداشت فردی و اجتماعی، کودک و باورهای دینی و اعتقادی، کودک و محیط زیست را از دیگر برنامه‌های این مناسبت عنوان و در عین حال تصریح کرد: دورهمی فعالان حوزه کودک در استان آذربایجان شرقی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته ملی کودک است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان با اشاره به اکران گسترده انیمیشن بچه زرنگ در سینماهای تبریز و اشتیاق کودکان برای تماشای این انیمیشن جذاب از خانواده‌ها خواست در هفته ملی کودک در کنار فرزندان خود بچه زرنگ را تماشا کنند.

بینش با تشریح اقدامات و برنامه‌های گسترده برای اجرای مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در استان تاکید کرد: در این مرحله علاقه‌مندان حوزه قصه‌گویی با حضور در دورهمی‌ها و جشن‌های قصه‌گویی در تبریز و دیگر شهرهای استان خود را برای حضور در مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه‌گویی آماده می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =