کد خبر: 331004
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
بازدید 843
وضعیت آشفته حضور کودکان در فضای مجازی مدیریت شود

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: یکی از مهمترین ضرورت‌ها مقابله با ابتلای افراطی کودکان و نوجوانان به فضای مجازی است که باید توسط مجموعه‌های تربیتی این اوضاع را کنترل کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی به مناسبت هفته ملی کودک در خصوص اهمیت نقش تربیت اسلامی در رشد ذهنی کودکان و نوجوانان اظهار کرد: فعالیت‌هایی در حوزه تربیتی و آموزشی برای کودکان نتیجه بخش خواهد بود که استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت برگزاری اردوهای مناسب برای کودکان در استان افزود: اردوگاه‌های تربیتی دانش‌آموزی فضای خوبی برای اعتلای تربیت کودکان و نوجوانان دارد که باید به بهترین شکل این مهم با همراهی دستگاه‌های متولی و آموزش و پرورش رقم بخورد.

امام جمعه همدان با اشاره به درخشش کودکان و نوجوانان همدان که تحت آموزش‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سطوح بین‌المللی و عرصه هنر، ابتکار و اندیشه گفت: استعدادهای درخشان را نباید رها کرد بلکه با پشتیبانی آنها به الگوسازی و الگوپردازی پیشه کنیم تا در فضای رقابتی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نوگلان سرزمین اسلامی باشیم.

وی گفت: توزیع امکانات برای کودکان و نوجوانان باید بر مبنای عدالت انجام شود تا کودکان استان در دوقطبی فقر و غنا دچار بی‌مهری نشوند.

شعبانی گفت: یکی از مهمترین ضرورت‌های امروز، مقابله با ابتلای افراطی کودکان و نوجوانان به فضای مجازی است که کانون پرورش فکری با کمک مجموعه‌های تربیتی با ابتکار و خلاقیت می‌تواند اوضاع را کنترل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =