قصه‌گویی در فضای مجازی استان کرمانشاه

در راستای فعالیت‌های جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، و همزمان با بازتاب اخبار مرتبط آن به طور گسترده توسط روابط عمومی استان، دبیرخانه‌ی استانی نیز مبادرت به ایجاد کانال‌ها و گروه‌هایی جهت درج نکات جشنواره نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در راستای فعالیت‌های جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، و همزمان با بازتاب اخبار مرتبط آن به طور گسترده توسط روابط عمومی استان، دبیرخانه‌ی استانی نیز مبادرت به ایجاد کانال‌ها و گروه‌هایی جهت درج نکات جشنواره نمود .
با توجه به لزوم بازتاب خبری بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، و اهمیت این موضوع با آغاز فرآیند این جشنواره در استان، اخبار، اطلاع‌رسانی‌ها و بازتاب برنامه‌ها و فعالیت‌ها به طور گسترده توسط روابط عمومی استان صورت گرفت، در همین راستا دبیرخانه‌ی استانی جشنواره نیز به طور خاص جهت ارائه‌ی نکات و توضیحات مرتبط و نیز تعریف فعالیت‌ها و ... کانال‌ها، گروه‌هایی در فضای مجازی ایجاد نمود .
بر همین اساس عمومی سازی، جلب حداکثری مخاطبان در گروه‌های سنی مختلف، توجیه مراحل اجرایی جشنواره، تشکیل گروه برای مربیان، معلمان، مدرسان عرصه‌ی تعلیم و تربیت، آموزش گام‌به گام برخی از نکات و ... از اهداف دبیرخانه بود که مراحل اجرایی آن در حال انجام می‌باشد .

قصه‌گویی در فضای مجازی استان کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =