کد خبر: 331105
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
بازدید 222
دوستی با طبیعت همیاران کودک در گالیکش

مربیان مرکز فرهنگی و هنری گالیکش، همزمان با آغاز هفته ملی کودک ویژه برنامه «دوستی با طبیعت همیاران کودک» همراه با انجام برنامه های فرهنگی متنوع برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان،مربیان کانون گالیکش همزمان با هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری این شهرستان برنامه های شاد و مفرح متنوعی از جمله قرائت صلح نامه با طبیعت،پرسش و پاسخ، رنگ آمیزی متن همیاران طبیعت ،پخش انیمیشن،  کارگاه مراحل کشت و کاشت و معرفی گیاهان بویژه  گیاهان دارویی در شهرستان و نحوه نگهداری آن برگزار کردند.

مهندس ممشلی رئیس منابع طبیعی شهرستان در این برنامه گفت: محیط زیست و طبیعت نعمتی است که خداوند مهربان به امانت در اختیار انسان قرار داده تا از آن بهره ببرد و نیازهای خود را تامین کند،زمانی که ما از زندگی شهری خسته می‌شویم و نیاز به تفریح داریم به دل طبیعت پناه می‌بریم تا با دیدن زیبایی‌های آن و گرفتن انرژی دوباره به زندگی روزمره خود ادامه دهیم.

مدیر منابع طبیعی گالیکش افزود: طبیعت و محیط زیست در برابر انسان‌ها بسیار بخشنده است و هر چه را که دارد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد اما در دنیای امروز با استفاده بیش از حد از منابع طبیعی، آلوده کردن محیط زیست، تخریب زیستگاه موجودات زنده به آن آسیب‌های زیادی وارد کرده‌ایم.

حامد ممشلی مربی مسئول مرکز  فرهنگی هنری شهرستان ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک هم در این ویژه برنامه گفت: محیط زیست و طبیعت یکی از بزرگ ترین موهبت های الهی است، امانتی با ارزش که باید قدرش را دانسته و در حفظش کوشا باشیم ما از محیط زیست پاکیزه در جهت سلامتی و شادابی خود بهره می بریم، در سخت ترین شرایط زندگی با پناه بردن به دامان طبیعت و محیط زیستی به دور از تنش و آلودگی خود را آرام می کنیم،

ممشلی در ادامه  فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری و ۶۲ فعالیت کارگاهی و فرهنگی و هنری ،ادبی، علمی، اسلامی کانون پرورش فکری شهرستان و توضیحاتی جهت شرکت اعضا در بیست و پنجیمن جشنواره قصه گویی بین المللی  برای اعضای فعال حاضر در برنامه ارائه کرد.

وی افزود: به مناسبت هفته ملی کودک هرساله کانون پرورش فکری در روز جهانی کودک که ۱۶ مهر می باشد کودکان و نوجوانان می توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری شهرستان ها به صورت رایگان از عضویت یکساله و امانت کتاب و فعالیت های متنوع کانون پرورش فکری بهره مند شوند.

در آخر این ویژه برنامه از اعضای منتخب در مسابقه پرسش و پاسخ از طرف اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان با جوایزی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =