به استقبال «هفته ملی کودک» رفتند

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 11 کانون استان تهران با همراهی فرهنگسرای خانواده هفته ملی کودک را جشن گرفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان تهران؛  با حضور ۲۳۰ نفر  از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۱ و فرهنگسرای خانواده و دکتر شیوا مقدم مدیر فرهنگسرای خانواده، علی‌رضامختاری مسئول امور اجتماعی شهرداری ناحیه ۵ منطقه ۶ در سالن آمفی‌تئاتر  فرهنگسرا جشن «هفته ملی کودک» برگزار شد.

گفتنی است این جشن به همت مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۱ کانون استان تهران و با همکاری و همراهی فرهنگسرای خانواده و شهرداری ناحیه ۵ منطقه ۶ تهران اجرا شد. هدف از برگزاری این جشن ایجاد فضایی پراز نشاط و شادمانی، تنوع در فعالیت‌های مرکز، آشنایی هرچه بیشتر خانواده ها با فعالیت‌های کانون و معرفی کارگاه‌های مختلف بود.

به استقبال «هفته ملی کودک» رفتند

به استقبال «هفته ملی کودک» رفتند

در ابتدای برنامه آیاتی از قرآن مجید تلاوت و سپس سرود ملی با هم خوانی حاضران پخش شد. و سپس مجری برنامه آتوسا معصوم‌زاده مربی فرهنگی مرکز و با طرح پرسش‌هایی با موضوع کودک حاضران را به چالش کشید و پاسخ های متفاوتی دریافت کرد.

فروغ جمعی مسئول مرکز پس از خوش‌آمدگویی به میهمانان و تبریک هفته ملی کودک به همه کودکان کارگاه‌های پاییز کانون را به والدین معرفی کرد و آن‌ها را به دیدن نمایشگاه آثار اعضا در محوطه مرکز دعوت کرد.

به استقبال «هفته ملی کودک» رفتند

به استقبال «هفته ملی کودک» رفتند

در ادامه ی برنامه رهام بشیری و مبین بشیری از اعضای مرکز ۱۱ با اجرای نمایش طنز، لبخند را به لب حاضران نشاندند. نواختن پیانو و اجرای آهنگ‌های کودکانه و نواختن ساز توسط  سوگل عصاری و یاسیمین قهرودی، از اعضای نوجوان مرکز ۱۱ فضایی شاد و دلنشین برای میهمانان همراه داشت.  

اجرای قصه‌ی «کوه سحرآمیز»، «مردجوان و خیاط حیله‌گر» توسط آتوسا معصوم‌زاده و آیدا تفتی،  مسابقه "بازی باواژه ها"  برای والدین و کودکان، پخش انیمیشن «بارون میاد جر جر» از تولیدات کانون  از بخش‌های دیگر جشن بود.

در بخش پایانی از اعضای فعال مرکز تقدیر و از حاضران پذیرایی شد و آنها به بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اعضا در فصل بهار و تابستان رفتند.

به استقبال «هفته ملی کودک» رفتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =