تبیین عملکرد و اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان شرقی

مدیر کل کانون استان با حضور در خبرگزاری ایرنا ضمن گفتگو با این خبرگزاری، عملکرد و دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش در این گفتگو با تبریک هفته ملی کودک به همه کودکان و متولیان تربیتی تاکید کرد: کانون به عنوان نهاد متولی فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کودکان و نوجوانان مورد اعتماد خانواده‌ها است و تلاش می‌کنیم تا این اعتماد روز به روز افزایش یابد.

وی با تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط کانون در مناطق مختلف شهری و روستایی استان تاکید کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ علاوه بر اقدامات جدی در زمینه توسعه فرهنگ مطالعه و نهضت کتابخوانی شاهد حضور پرشور و کم سابقه کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های کانون بودیم و این حجم از استقبال و نیز انتظارات به حق خانواده‌ها برای توسعه مراکز کانون در نقاط مختلف کلانشهر تبریز و دیگر شهرهای استان، وظیفه و مسئولیت ما را در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها و افزایش مخاطبان کانون را چندین برابر می‌کند.

مدیر کل کانون همچنین به برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک در استان آذربایجان شرقی اشاره و اظهار امیدواری کرد این فعالیت‌ها گامی در مسیر نشاط اجتماعی در بین کودکان و افزایش آگاهی خانواده‌ها نسبت به حقوق کودکان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =