همزمان با هفته ملی کودک آیین نواخته شدن زنگ کودکی بهتر ،زندگی بهتر به مناسبت روز جهانی کودک با حضور مدیر کل کانون ومدیرکل آموزش و پرورش استان در مدرسه ابتدایی سما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک آیین نواخته شدن «زنگ کودکی بهتر ، زندگی بهتر » در مدرسه ابتدایی سما شهرستان ایلام با حضور مدیرکل کانون ومدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان در این مراسم ضمن تبریک روز وهفته ملی کودک گفت:  ما در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش داریم تا در هفته ملی کودک، شادی و نشاط و امید و پویایی و حرکت در مسیر رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان را طراحی و اجرا کنیم. از آنجایی که این روز در کشور و جهان به عنوان روز کودک نهادینه شده است ما نیز با پرداختن به آن و برنامه ریزی مناسب انشاالله یک برنامه درخور و شایسته کودکان داشته باشیم و این نیازمند همراهی وهمکاری اعضای ستاد می باشد که طبق شیوه نامه با شعار کودکی بهتر ، زندگی بهتر در این هفته با همت و همدلی در شادی کودکان سهیم باشیم.

وی تصریح کرد : هفته ملی کودک فرصتی است تا جامعه به وجود و نیازهای کودکان توجه بیشتری داشته باشد و برنامه‌هایی برای مراقبت و حمایت از آنان انجام دهد

رستگار در ادامه روزشمار هفته ملی کودک را نیز به این ترتیب اعلام کرده است؛

۱۵ مهر: کودک، صلح، امنیت، محیط زیست

۱۶ مهر: کودک، زندگی، سلامت، رشد

۱۷ مهر: کودک، مشارکت، آگاهی، شکوفایی

۱۸ مهر: کودک، خانواده، هویت، عدم تبعیض

۱۹ مهر: کودک، اخلاق، تربیت، مصلحت

۲۰ مهر: کودک، گذشته، حال، آینده

۲۱ مهر: کودک، رفاه، بهزیستی، دسترسی برابر

هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان سراسر کشور، مربیان و اولیای تربیتی، خانواده‌ها و فعالان حوزه کودک و نوجوان مخاطبان برنامه‌های این هفته هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =