بیانیه کودکان نوجوانان کانون پرورش فکری مازندران در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین

هم‌زمان با هفته ملی کودک در ایران و برخی از کشورهای جهان، درحالی که کودکان دنیا در شادی و نشاط جشن می‌گیرند، کودکان مظلوم فلسطین و غزه آماج حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.

این درحالی است که در نبرد طوفان الاقصی که از سوی جبهه مقاومت فلسطین در دفاع از سرزمین مادری که به ناحق تصاحب شده است؛ صورت پذیرفت، جان کودکان، آماج حمله و خشم این دولت منحوس قرار گرفته است.

ما اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران، ضمن احترام به حقوق همه کودکان جهان، حملات هدفمند دشمن صهیونیستی و سیاست‌های جنایتکارانه آن اعم از قتل، تعقیب و بازداشت و محروم کردن کودکان از ابتدایی‌ترین حقوق انسانی خود را محکوم می‌کنیم.

این درحالی است که صدها کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند که در معرض انواع و اقسام شکنجه و آزار و اذیت قرار دارند و تجاوزات علیه آنان در سرتاسر کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی  همچنان رو به افزایش است، همانگونه که رنج و محنت‌های کودکان غزه نیز در نتیجه ادامه محاصره ظالمانه ادامه دارد، اوضاع کودکان فلسطینی در اردوگاه‌های آوارگان در داخل و خارج فلسطین نیز همچنان رو به وخامت است.

در این روز ضمن طلب رحمت و آمرزش برای کودکان شهید فلسطینی از جمله محمد دره، ایمان حجو، فوزی جنیدی، محمد ابوخضیر و دیگر کودکان شهید که به نماد مبارزه و شاهدی بر جنایات رژیم اشغال‌گر تبدیل شدند، به کودکان قهرمان اسیر فلسطینی که به رغم دردهای زندان و ظلم زندان‌بانان ثابت و پایدار مانده‌اند، سلام و درود می‌فرستیم و از خداوند متعال برای کودکان مجروح که قربانیان جنایات دشمن علیه سرزمین و ملت فلسطین هستند، طلب شفای عاجل داریم و از جامعه بین‌الملل تقاضای احقاق حقوق اولیه و اساسی  این کودکان مظلوم را خواهانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =