تجلیل از خانواده شهدای کودک شهرستان الشتر استان لرستان

همزمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان و فرماندار شهرستان الشتر با خانواده شهدای کودک دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: همزمان با 19 ماه و پنجمین روز هفته ملی کودک 1402 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان، فرماندار و رییس بنیاد شهید شهرستان الشتر با خانواده شهدای کودک دیدار کردند.
براساس این گزارش، میلاد شرفی فرماندار و نظری رییس بنیاد شهید، محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان و هیئت همراه در منزل شهیدان حمزه امیری و حانیه ندری از شهدای گرانقدر کودک شهرستان الشتر حضور یافته و ضمن تجلیل از خانواده شهدا، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
در این دیدار میلاد شرفی فرماندار شهرستان الشترضمن تبریک هفته ملی کودک و ادای احترام به مقام شهدا گفت: خون شهدا به ایران اسلامی برکت داده است و بیداری اسلامی با ریختن خون شهدا توسط ستمگران شکل گرفته و اثراتش را در منطقه شاهد هستیم.
فرماندار الشتر عنوان داشت: شهیدان سهم خود را با اهدای جانشان برای انقلاب ایفا کردند و وظیفه ی همه ماست که راه شهدا را ادامه دهیم و در برنامه هایی که برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود به معرفی شهدا بپردازیم تا به عنوان الگوهایی مناسب به قشر آینده ساز جامعه معرفی شوند.

تجلیل از خانواده شهدای کودک شهرستان الشتر استان لرستان

در ادامه محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان ضمن تقدیر از خانواده شهدا بابیان این نکته که نقش پدران و مادران شهدا در تربیت فرزندانی این چنین مخلص و خداجو بسیار ارزشمند است گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهداست و بهترین راه پاسداشت خون شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کودکان و نوجوانان است.
محمدی به اجرای برنامه های مختلف با موضوع ایثار و شهادت اشاره کرد و عنوان داشت: مفاهیمی همچون گذشت و خودباوری با واسطه های تربیتی مانند کتاب و کتاب خوانی، نقاشی، قصه گویی، نمایش، شعر و داستان و... در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان به کودکان ونوجوانان منتقل می شوند.
در بخش بعدی این آیین از خانواده شهیدان کودک گرانقدر شهیدحمزه امیری و شهیده حانیه ندری با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
دراین دیدار فرحنازچگنی مددکار بنیاد شهید، کمال گلمرادی فرد روابط عمومی کانون پرورش فکری لرستان، اشرف حسنوند مربی مسئول مرکز شماره2 الشتر حضور داشتند.

تجلیل از خانواده شهدای کودک شهرستان الشتر استان لرستان


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =