پایان هفته ملی کودک با برنامه حال خوش زندگی در کنار کودکان کهک رقم خورد

ویژه برنامه حال خوش کودکی به همت کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری قم عصر روز جمعه ۲۱ مهرماه و همزمان با آخرین روز هفته ملی کودک با اشتقبال بیش از ۵۰۰ نفر از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در بوستان لاله شهر کهک برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه برنامه حال خوش کودکی به همت کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری قم عصر روز جمعه ۲۱ مهرماه و همزمان با آخرین روز هفته ملی کودک با اشتقبال بیش از ۵۰۰ نفر از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در بوستان لاله شهر کهک برگزار شد. 

رئیس واعضای شورای‌ شهر کهک، رئیس شورای شهرستان جعفرآباد، رئیس واعضای شورای شهرجعفریه، شهردار کهک، رئیس آموزش وپرورش شهر کهک،  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، مدیرکل حمل ونقل ترافیک شهرداری قم، جانشین فرماندهی انتظامی شهرکهک، معاونت اجتماعی شهرداری قم و  اعضای شورای شهر قم از جمله مقامات استانی حاضر در این برنامه بودند.

پایان هفته ملی کودک با برنامه حال خوش زندگی در کنار کودکان کهک رقم خورد

محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور کودکان از همراهی والدین برای حضور اعضا قدردانی کرد. وی  همراهی والدین برای حضور اجتماعی و رشد و شکوفایی کودکان را ضروری دانشت و بر اهمیت کیفیت دوران کودکی که زمینه‌ساز زندگی بهتر در دوران بزرگسالی است تاکید کرد. وی همچنین گزارشی از فعالیت های انجام شده کانون استان قم درهفته ملی کودک را برای حاضران ارائه داد. 

مهندس شکاری شهردار شهرکهک نیز بر تداوم و اجرای برنامه‌های متعدد این چنینی با همکاری کانون پرورش فکری برای شادی آفرینی برای کودکان ابراز امیدواری کرد و قول مساعد داد در راستای فراهم آوردن بسترهای مناسب جهت گسترش همکاری‌ها تلاش خواهد کرد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد با همراهی شورای شهر کهک ساختمانی در اختیار واحد سیار روستایی کانون قرار گیرد تا در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به کودکان و نوجوانان مورد بهره برداری قرار گیرد.

پایان هفته ملی کودک با برنامه حال خوش زندگی در کنار کودکان کهک رقم خورد

برگزاری مسابقه های شاد ومهیج همراه با اهدای  جایزه درچند نوبت توسط محسن کریمی و امیرعباس خوش نژاد مجریان برنامه و همچنین بیان نکات تربیتی برای والدین حاضر در برنامه نیز توسط حجت السلام عالمیان دیگر بخش‌های این رویداد بودند.

در پایان این برنامه همه‌ی کودکان و بزرگترها با هم برای  آرامش وآسایش کودکان سراسر جهان و به ویژه برای  کودکان معصوم  فلسطین و غزه که امروز زیر آوار آتش و گلوله‌اند دعا کردند و با امام زمان(عج) تجدید پیمان کردند. 

پایان هفته ملی کودک با برنامه حال خوش زندگی در کنار کودکان کهک رقم خورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =