برپایی کارگاه آموزش فرزندپروری

مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون پرورش فکری یزد همزمان با هفته ملی کودک اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع فرزندپروری کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سه شنبه ۱۸ مهر 1402 همگام با روزشمار این روز کودک، خانواده، هویت و عدم تبعیض کارگاه آموزشی فرزندپروری در مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون پرورش فکری یزد با حضور مادران اعضای این مرکز برگزار شد. دراین کارگاه فاطمه رضائی نسب مشاور و روانشناس فرماندهی نیروی انتظامی بخش مددکاری اجتماعی از تولد تا نوجوانی را برای مادران حاضر در جلسه عنوان کرد. رضائی نسب نیازها و نحوه برخورد مناسب با کودک رادر ۵ بخش تشریح کرد.
وی با بیان کرد: کودک با ۵ نیاز هیجانی پا به این دنیا می‌گذارد که والدین با کفایت سعی در رفع این نیازهای کودک دارند؛ 1_ نیاز به پذیرش، توجه و دوست داشتن. ٢_نیاز به هویت مستقل و استقلال ٣_ نیاز به بیان نیازها و هیجانات سالم ۴_ نیاز به تفریح و خودانگیختگی ۵_ نیاز به محدودیت های واقع بینانه

 برپایی کارگاه آموزش فرزندپروری

در حاشیه این کارگاه نمایشگاه ردپای کودکی حاصل فعالیتهای تابستانی اعضا و تلاش مربیان مرکز یک با حضور سیده عالیه قوامی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و جمعی از کارشناسان و میهمانان افتتاح شد.

 برپایی کارگاه آموزش فرزندپروری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =