تشکیل کانون بسیج فرهنگیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

کانون بسیج فرهنگیان در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آغاز به کار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، علی خواجه‌نژادیان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  فارس پس از برگزاری جلسه مشترک با رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس با اعلام این خبر گفت:  در جلسه‌ای که با حضور ایمان ایمانی‌فر، رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس در کانون برگزار شد، زمینه‌های همکاری مشترک  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر کل کانون فارس ادامه داد: در این جلسه بر تشکیل بسیج فرهنگیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس توافق شد که کد ویژه‌ای نیز از سمت بسیج فرهنگیان کشور به این کار اختصاص داده شده است.  

خواجه‌نژادیان در ادامه گفت: از دیگر زمینه‌های همکاری کانون و بسیج فرهنیگیان می‌توان به اعلام آمادگی دفاتر بسیج فرهنگیان در ۶۰ نقطه استان با کانون اشاره کرد که این دفاتر در شهرهایی که مرکز کانون وجود ندارد نیز برای رصد مسائل فرهنگی، هنری کودکان و نوجوانان به کمک کانون می‌آیند.

 او در رابطه با مباحث عمرانی و ساخت وساز  مراکز فرهنگی هنری کانون نیز گفت: با همکاری بسیج فرهنگیان و ارتباطی که با بسیج سازندگی دارند، موضوع رایزنی برای احداث کانون در برخی از نقاط محروم استان در دستور کار قرار گرفت.

خواجه‌نژادیان تولیدات فرهنگی و آموزش مربیان کودک در مجموعه بسیج استان را از دیگر موضوعات مهمی برشمرد که در این جلسه در رابطه با گفتگو شد و بر این اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در این باره برای تربیت مربیان کودک در مجموعه بسیج، مساجد و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همکاری خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =