کد خبر: 331944
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
بازدید 216
غرفه فرهنگی هنری کانون لرستان در اجلاسیه شهدای زن

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با برپایی غرفه فرهنگی هنری، ادبی در اجلاسیه شهدای زن با عنوان «انیس شاهدان» حضور فعال داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز دوشنبه24 مهرماه 1402 اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان با عنوان «انیس شاهدان» در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) خرم آباد با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان ارشد استان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و ... برگزار شد.
براساس این گزارش: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در غرفه فرهنگی، هنری و ادبی توانمندی های اعضا و مربیان مراکز کانون را با موضوع گرامی داشت یاد شهدا را به نمایش گذاشت.
دراین غرفه آثار برتر هنری شامل نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و کتیبه سازی با موضوع گرامی داشت یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و... به نمایش درآمد.
در عین حال با حضور نماینده ولی فقیه دراستان لرستان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، ۴ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت رونمایی شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: الگوی اسلامی زن مسلمان نشان داد که زن می‌تواند به اوج اثرگذاری برسد و همان ویژگی‌های زنانه خود را حفظ کند. این ویژگی زنان مسلمان است که از حضرت زهرا (س) الگو گرفته است‌.
گفتنی است کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان در اوایل آبان ماه امسال برگزار خواهد شد و اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان با عنوان «انیس شاهدان» یکی از پیش اجلاسیه کنگره شهدا در لرستان بودکه در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) خرم آباد با هدف گرامیداشت و تجلیل از خانواده شهدای زنان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

غرفه فرهنگی هنری کانون لرستان در اجلاسیه شهدای زن

غرفه فرهنگی هنری کانون لرستان در اجلاسیه شهدای زن

غرفه فرهنگی هنری کانون لرستان در اجلاسیه شهدای زن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =