دو نشست با محوریت کودکان در مرکز شماره ۳۱

مرکز فرهنگی هنری شماره 31 با برگزاری دو نسشت علمی و تخصصی با محوریت کودکان هفته ملی کودک را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۱ به مناسبت هفته ملی کودک روز ۱۹ مهر با همکاری سرای محله صاحب الزمان (عج) شهرداری منطقه ۱۴ دو نشست تخصصی علمی «چالش‌های والدین با فرزندان» و «آموزش قانون مداری برای فرزندان در خانواده» را با حضور اعضا و والدین مرکز، دکترزهرا نورعلی و دکتر مریم صفری برگزار کرد.

در اولین نشست با توجه به نیازسنجی انجام شده مطالبی پیرامون گذر از دوران سنتی به مدرن، تهدیدها و آسیب‌های روانی دنیای مدرن برای کودکان و نوجوانان، چالش‌ها و دشواری‌های تربیت فرزندان، تفاوت مدیریت سنتی و جدید والدین، احساس درماندگی در تربیت کودکان و نوجوانان مطرح شد و کارشناس برنامه دکترزهرا نورعلی تلاش کردند روش‌های جدید و کاربردی تربیتی را برای حاضرین شرح دهند و تمرین‌هایی در جهت تفهیم روش‌های جدید اجرا شد و در انتهای جلسه به سوالات والدین پاسخ دهند.

دو نشست با محوریت کودکان در مرکز شماره ۳۱

در نسشت دوم با عنوان «آموزش قانون مداری برای فرزندان در خانواده» با حضور کارشناس برنامه دکتر مریم صفری که با هدف  آموزش عادت‌های خوب و قوانین ضروری در خانواده به فرزندان برگزار شد. اعضای نوجوان حاضر با روش و آموزش‌های عملی مفاهیمی همچون جبران و جریمه و رفتار های غیر قابل قبول، پیامدهای عدم رعایت قانون در خانواده با مثال و به اعضا یاد داده شد که اگر اشتباهی می‌کنند علاوه بر این که مجازات و پیامدی در انتظار آنهاست باید کارشان را جبران کنند.

دو نشست با محوریت کودکان در مرکز شماره ۳۱

این نشست‌ها با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات والدین و اعضا، گرامی داشت هفته ملی کودک، بهبو روابط کودکان و والدین و بالا رفتن سطح سلامت روان جامعه برگزار شد.

دو نشست با محوریت کودکان در مرکز شماره ۳۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =