حضور اعضای فعال کانون استان تهران در دو ویژه برنامه کشوری

اعضای منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در دو ویژه برنامه «کوثرانه» و نمایشگاه نقاشی اعضای مراکز کانون در مترو تهران حضور فعال داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی کانون استان تهران؛ اعضای منتخب مراکز در ویژه برنامه‌های «کوثرانه» و نمایشگاه آثار نقاشی اعضای مراکز کانون در مترو ولی‌عصر(عج) روزهای ۲۲ و ۲۴ مهر ماه حضور داشتند.

ویژه برنامه «کوثرانه» که به مناسبت هفته ملی کودک انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در با دختران و مادران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدار و گفت‌وگو کرد و در این جلسه دختران و مادران فعال مراکز کانون استان تهران حضور داشتند.

آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار منتخب اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون، سید محمد نقیب معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو، مجتبی حاذق سرپرست آفرینش‌های ادبی و هنری، فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون، سعیده عزیزیان سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش کانون و جمعی از کودکان، مربیان کانون، کارکنان و مسافران مترو در ایوان میدان ولی‌عصر(عج) برگزار شد و آثار آدرینا زندسلیمی و دانیال رضائیان اعضای نونهال مراکز ۱۴ و ۲۱  با راهنمایی مربیان زهرا جعفری و نرگس اسدزاده در این نمایشگاه حضور دارند.

حضور اعضای فعال کانون استان تهران در دو ویژه برنامه کشوری

همچنین اعضای گروه سرود دختران مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۲ در افتتاحیه این مراسم سرود «صبح فردا» را با راهنمایی محبوبه محرابی و رقیه ابراهیم‌پور اجرا کردند.

 مرکز آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری به مناسبت هفته ملی کودک نمایشگاه نقاشی از آثار کودکان فعال در مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور برپا کرده که با موضوع‌هایی چون شادی، رؤیا، خیال و خانواده همراه است.

علاقه‌مندان می‌توانند به ضلع جنوب غربی مترو میدان ولی‌عصر (عج) مراجعه و از آثار به‌نمایش‌درآمده دیدن کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =